Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

7 oktober 2013

Ledig måndag!

Började min morgon som så många andra mornar nu för tiden, nämligen på Sportlife ;)
Först ett otroligt tufft, men kul Cirkel pass. Idag var de fokus på överkroppen och de kändes vill jag lova. Efter de gick jag direkt ner till Indoor salen för 45 min Indoor med bästa Maria Hurtig :)
Så nästan 2 timmar träning idag, riktigt kul också, måste säga att jag är riktigt nöjd!!

Ut vidare till stallet efteråt Sportlife. Red ut en pigg och glad Palita, ibland undrar man alltså hur den hästen kan vara 23 år och så pigg!? Hon är verkligen one of a kind :)
Idag var hon mer allert än sist jag red, lyssnade bra på mina hjälper och lossnade bra i hela kroppen. Jobbar mycket med olika flyttningsövningar ute och de ger resultat. Hon lossnar nästan med en gång och jobbar på jätte bra. Så kul när man hittar små knep och de ger resultat så fort :) Längtar redan tills nästa ridpass, som förhoppningsvis blir torsdag eller fredag :)

Imorgon ringer klockan tidigt, mamma plockar upp mig 07:45 för att köra mig till Ytterby. Där ska jag möta några arbetskamrater och åka ut till Marstrand tillsammans. Vi ska ha Planerings Dagar på Marstrands  Havshotell tisdag-onsdag! Ser framemot detta som bjuder på god mat, massage/spa och övernattning :)

Nu blir de sängen, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar