Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

8 oktober 2013

Marstrands Havshotell

Nu ligger jag i sängen helt slut efter en mycket lång och trevlig dag med goa kollegor :)
Lång planeringsdag har de vart, men haft små mindre utbildningar inom hygien och web vilket har vart kul! Fikat en hel del och pratat en massa om jobbet!
Kvällens avslutades med en 50 min massage för mig med fokus på överkroppen och axlar där jag alltid är spänd och stel. Herregud vilken knutor jag hade på höger sidan och va smärtsamt de var när hon masserade upp dom... Men de gjorde otroligt gott och mjukade upp alltihop :) Känner dock av en rejäl träningsvärk redan nu, så spännande hur jag mår imorgon..
4 rätters middag med helt underbar mat fick avsluta dagen :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar