Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

6 oktober 2013

Här ska det stå någonting bra...

Jag har väldigt länge tänkt och sagt till min älskling där hemma att jag baka mer och framför allt görs bröd. För de ser ju så lätt ut när dom gör de på tv, säger jag ofta ;)
Så igår fick jag äntligen tummen ur. Vi hade nämligen köpt med oss musslor hem och skulle göra en god soppa till middag, men vi hade inget gott bröd att ha till.. Så vad gjorde vi då, jo jag bestämde mig för att baka ett eget! Googlade en bra stund innan jag hittade ett bra receptet, ville ju ha ett hyfsat lätt också!
Blev ett jätte gott och snyggt matbröd tillslut, jag vart riktigt nöjd och de var faktiskt väldigt kul, så jag kommer definitivt baka mer bröd framöver :) De blir ju både billigare och nyttigare än brödet man köper i affär.



& när jag väntade på brödet att jäsa klart så kolla jag lite på bästa serien just nu, Pretty little Liars :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar