Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

1 oktober 2013

BodyBalance

Haft en bra dag som började med ett kort morgonpass på jobbet. Sen vidare till Sportlife för ett BodyBalance pass, men jag körde till fel Sportlife först och kom på de först när jag checka in, så tur jag hade lite tid på mig och hann till rätt Sportlife i tid ;)
Va ett härligt pass och klara lite mer än första gången, så man blir smidigare utav det och de hyfsat fort också, kul! Körde lite crosstrainer både innan och efter.

Jag och Tobias var på banken idag och pratade med en som lånelöfte och allt som gäller när man lånar pengar för att bygga nytt hus. Det såg bra ut och hon gav oss ett lånetak att följa när viska bygga och vi har en maxbudget på 3,2 miljoner. Så hoppas verkligen nu att vi får ett JA på förhandsbeskedet vi skickat in :)

Ikväll blir de soffläge när Tobbe ska träna och jag ska kolla flera avsnitt av Pretty Little Liars :)
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar