Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

2 oktober 2013

2/10

Blev väckt imorse vid 07:15 av Monica på skolan som ville att jag skulle jobba en stund idag. Så var bara att kliva upp och sätta på en god kopp kaffe och börja dejta badrums spegeln ;)
Tyvärr så fick jag en hemsk huvudvärk vid 10 tiden, trots tabletter och mycket vatten så släppte de aldrig så vid 13 tiden skickade en annan fröken hem mig.
Hemma däckade jag på soffan och sov i 2 timmar, vaknade men betydligt mindre huvudvärk!

Måste gå och kolla upp mitt surr som jag haft i öronen sista 3-4 månaderna och se vad de kan vata för nåt. Eftersom sista veckan vart väldigt jobbigt med huvudvärk och så.
Hoppas att mina öron bara är överansträngda och att detta släpper snart, för tinnitus eller liknande vill jag inte leva med :-/

Haft en välförtjänt vilodag idag. Denna veckan blir de lite lugnare träning med mycket BodyBalance! Så börjar jag köra hårdare nästa vecka ;)

Precis tittat på höstens mysigaste program, Bonde söker Fru :) Bara älskar de programmet! Bästa med hösten är alla mysiga program som går på tvn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar