Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

27 september 2013

Friday I'm in love!

Började min fredag på bästa tänkbara sätt, genom ett besök på Sportlife och två härliga pass :)
Först 30 min Indoor, som idag kändes tyngre än vanligt. Men kan bero på förkylningen som jag känner är påväg..
Efter de körde jag mitt andra GRiT pass och orkade lite mer idag och hängde med riktigt bra på övningarna :) Men fy vilket sjukt jobbigt pass. Om man verkligen vill köra slut på sig själv, på dessutom bara 30 min så kan jag varmt rekommendera er detta. Styrka för hela kroppen, konditions höjande och man har grym förbränning i 1-2 dagar efteråt :)

Tog mig ut till stallet efteråt och red ut en långtur på goaste Palita som idag var riktigt pigg och taggad! Lät henne galoppera av sig rejält och verkligen sträcka ut, vilket kändes välbehövligt ;)
Helt underbart väder ute för att sitta i sadeln också :)

Hoppas ni också haft en toppen fredag såhär långt och gottar till de med riktigt mysigt fredags mys senare, de ska jag och Tobias göra iallafall :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar