Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

26 september 2013

Good Morning :)

Sitter i bilen påväg in till jobbet, blir ett morgon pass idag men jag hade gärna legat kvar en stund till i sängen! Känner enorm trötthet i kroppen då jag jobbat 5 nätter på 7 dagar senaste veckan.. Nämligen tagit två extra nätter för lite mer pengar i plånboken ;) Så hade inga problem alls att somna hemma igår, nybäddad säng och min älskade Tobias vid min sida ❤️

Idag blir de Sportlife för att testa BodyBalance och gymma lite själv. Haft två lugna dagar, tisdag blev helt träningsfri och igår blev det endast en PW. Så idag kör jag järnet igen och likaså imorgon. Indoor, GRiT och kanske Cirkel ståt på schemat :)

Ha en fin torsdag alla goingar så hörs vi senare!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar