Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

9 april 2013

21 dagar kvar!

Godmorgon på er :)

Idag känner jag mig väldigt glad och lycklig, detta kommer bli en riktigt bra dag! Solen skiner ute, jag ska få rida en, kanske två fina hästar och våren är påväg :) Märker verkligen enorm skillnad på min energi nu när man får mycket mera solljus på dagarna och de fina vädret ger en extra kick!

Fina dagar som denna kan jag spendera timmar i stallet. Hjälper ofta Susanne och Hanna med hela stallet. Rider den eller dom hästarna jag ska rida först. Sen mockar jag alla boxar, fixar iordning stallet för insläpp med allt va de innebär och gör tjusigt i stallet. Så skönt att gå där i min egna värld och fixa, sätter alltid på bra musik också :)

Om 21 dagar bär det av till USA. Dom dagarna kommer gå otroligt fort.
Jag och Sara har fixat de mesta redan, vårat ESTA dokument är färdigt och betalt. Vi ska växla lite pengar, köpa presenter till familjen, fixa telefoner som vi kan ha med oss och ringa där. Ska boka transfer för oss från flygplatsen också, Super Shuttle har väldigt bra priser och där kan vi boka transfer vilket kan va gött, slippa fixa med de när vi landat på Dulles. Vi funderar också på att kanske åka upp till New York en sväng, ta en heldag där. För Sara bara måste se New York när hon är i USA :) MegaBus har ju väldigt bra priser, tittade häromdagen och då kunde vi få tur&retur för oss två för 17$ vilket är otroligt bra pris :)
 Sen såklart packa våra resväskor, roligaste biten :)

Kollat lite och jämfört priserna på Mary Kay produkterna som jag använder mig av och dom kostar hälften, om inte mer, i USA så jag kommer definitivt köpa med mig ett lager hem :) Får bli till att beställa hem därifrån sen i fortsättningen. För priserna på det här hemma är ganska höga och de svider i plånboken måste jag säga..

Kramar på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar