Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

26 december 2012

Mellandags rean!

Spenderat lite av min dag i stan med alla stressade människor som måste fynda billigt nu på rean..
Då är det väldigt skönt att själv inte känna den stressen och inte ha nåt speciellt man måste hitta!
Började en sväng i kungälv på Team Sportia där jag hitta svarta termobyxor och en vit/blå skidjacka på rean. 799:- istället för 1299:- :)

Sen åkte jag upp till Sara och Fredrik och bytte bil. Vi ska låna deras nya KIA nu när vi åker till fjällen. Den är riktigt go att köra och jag vill ha en sådan bil en vacker dag :)
Vidare till Lisabeth för att hämta ett par skidglasögon som jag ska åka av henne. Skönt att kunna göra det då jag inte åker skidor varje år och de känns dumt att köpa ett par då.. Så snällt av henne att låna ut sina till mig :)

Nu blir de till att packa inför avresan imorgon, vi åker vid 06:00 så bäst att ha allt klart nu på kvällen!
Vad har ni goa bloggläsare haft för er idag då? :)
Någon som vart i Vemdalen innan som har nåt bra tips på nåt?

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar