Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

25 december 2012

Då var det över för denna gången!

Julen 2012 har passerat lika fort som alla tidigare jular. Lika snabbt som den kom så var den över!
Iår fick iallafall en riktigt vit och otroligt vacker julafton :) Snön kom alldeles lagom natten till måndag, kunde ju inte bli mer perfekt egentligen!
Jag hade en helt otroligt bra julafton, från början till slut. Dagen började vid 8 tiden och vi kom i säng runt 01:30.. Så en väldigt lång men otroligt bra dag :)

Tänkte lite extra på min älskade farfar som inte finns bland oss längre. Iår var andra julen vi fick fira utan honom och det känns alltid lika tomt! Minns alla julminnen jag har från min barndom, har starka minnen av farfar. Hur engagerad och glad han alltid var, julen passade honom som handen i hansken! Så därför kan jag inte låta bli att tänka lite extra på honom så här i juletider!



Min & Tobias allra första gran och visst blev den fin :)

Vi köpte faktiskt Bingolotter och satte uppe på uppesittarkvällen
i söndags :)

Jul på Liseberg :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar