Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

26 december 2012

De verkar funka :)

Jag vill verkligen försöka få upp antal läsare på min blogg. Som de vart fram tills nu så har jag haft i snitt 8-12 läsare om dagen. Någon gång har jag fått 20-30 men de är tillfällen då jag lyckats få till en riktigt bra rubrik som lockar läsare.
Så igår satt jag och googlade länge efter knep och tips om hur jag skulle kunna förbättra min blogg och få upp antalet läsare. Fick en hel del tips och har blivit aktiv på mer blogg sidor nu, så min blogg syns mer för fler bloggare :)
Mitt senaste inlägg idag har redan fått 18 läsare, vilket är otroligt kul och visar på att ack den som ger sig, man måste kämpa ibland för att få det man vill ;)

Nu ska jag sova, klockan ringer 05:00 och bilen rullar upp mot Vemdalen kl 06:00.
Godnatt mina fina bloggläsare :)
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar