Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

27 december 2012

Hit the road!

Godmorgon kära bloggläsare :)

Nu sitter jag och Tobias i bilen på väg till första stoppet som blir Karlstad, där ska vi plocka upp resten av gänget! Klockan ringde kl 05 förut och vi hade båda två väldigt svårt att ta oss upp ur sängen, blev inte många timmars sömn inatt.. Men vi får turas om att köra så den andra kan vila lite.
Hur bra man än försöker packa, man tar med så lite man kan och verkligen knör ihop skakerna, så blir de alltid mycket när man packar in i bilen.. Nu är bagagen halv full och vi ska ha med oss två personer till med deras packning, hoppas dom har packat hyfsat bra, bättre än oss ;)
Men jag är hopplös när de kommer till att packa, försöker verkligen att bara ta med de allra viktigaste, men slutar ändå med mycket. Ändå levde jag i en ryggsäck i 3 veckor när vi var i Thailand, men de verkar inte ha hjälpt, för annars kan man ju få en tankeställare då men inte jag inte... Jobbigt att vara tjej ibland!

Nu får jag ta och vara lite social med älsklingen som är så duktig som kör :)
Lovar att försöka uppdatera så gott jag kan denna veckan, men har använt slut min fria surf på mobilen så får låna Tobias. Men har med oss ipaden också så hoppas de finns nätverk i stugan, annars får ni ha överseende :)
Ha det underbart nu alla goa där ute så hörs vi snart!
Kramar

1 kommentar:

  1. Gå nu till kiropraktorn när du kommer hem igen. Det bästa som finns :) iaf efteråt :p

    SvaraRadera