Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

13 november 2012

Stall HJ

Jag är så glad över att jag 2009 åkte ut till Stall HJ och provred Palita med Hanna för första gången. De skulle bli en början på ett långt samarbete och jag är 3 år senare fortfarande kvar i detta stall med dessa underbara människor och hästar :)
Har kommit enorm långt med min ridning sedan jag började rida hos Hanna. Hon hjälper mig så ofta hon kan och jag lär mig nya saker varje dag. Hennes mamma Susanne som är "platschef" och sköter allt praktiskt, är även hon en underbar person som jag lär mig massor av. Träffar henne i stort sätt varje gång jag är i stallet, hon lyckas alltid komma ut och säga hej :)
Pappa Janne är gårdens "Byggare Bob" som alltid har nåt projekt på gång och bär alltid ett leende!
Man kan helt enkelt inte göra annat än att trivas i detta stall :)

Hanna är en väldigt drivande tjej som har mycket på gång hela tiden. Hon har nyligen fräschat till Stall HJ's hemsida, så ville tipsa er om att gå in där och kika. Dom har även blivit återförsäljare av hästfodret PAVO.
Som jag skriviti tidigare så är Hanna en av grundarna till mobilappen MyHorseLife, som bara växer och växer. En grymt bra grej, som jag själv inte kunnat prova än då jag har en Android telefon och den appen inte kommit ut än, men väntar förväntansfullt!


(bilder lånade från stallhj.se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar