Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

13 november 2012

American Family

Fitzharris family Halloween 2012


 Elsa som var så liten när jag lämnade min andra familj i USA hösten 2011 och åkte hem till Sverige, har blivit en väldigt stor tjej nu. Kan inte förstå vart tiden tar vägen!! Vissa dagar saknar jag dom något enormt mycket och vill bara åka dit med en gång, den känslan infinner sig lite nu, en jobbig saknad efter 5 helt underbara personer.. Men samtidigt är jag så glad och lycklig, över mitt år i USA som jag fick uppleva tillsammans med dom. Vi har så otroligt många fina minnen tillsammans :)


Jag ska verkligen kolla över min kalender för början av 2013 och hitta ett tillfälle då jag kan åka över i åtminstonde 1-2 veckor. Måste göra de snart för går de för lång tid innan jag kommer dit igen, så hinner barnen glömma mig för mycket och det vill jag ju inte såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar