Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

13 november 2012

Inspirerande bloggar!

Finns så otroligt många bra bloggar att läsa, så duktiga personer som är otroligt drivande och inspirerande! Jag har själv några favoriter som jag läser dagligen.
Inom häst världen så är en av dom största bloggarna helt klart Linn Olssons blogg. Hon har flera 1000-tals läsare varje dag och många samarbeten med stora företag. Hon är otroligt duktig och drivande, skriver otroligt bra texter och är en riktig bloggerska helt enkelt :) Så har du inte besökt hennes blogg ännu så tipsar jag dig att göra det på Linn's sida!




En annan tjej som även hon driver en stor hästblogg är Nellie Berntsson. Hon slog igenom i tv programmet "Ponny akuten" och sen har de bara gått uppåt för henne. Endast 12 år gammal så lyckas hon driva en otroligt bra blogg och är tro det eller ej, inspirerande :) För att vara så ung och lyckas skriva och nå ut på det sättet som hon gör, det är väldigt bra gjort! Så tycker även att hennes blogg är värt ett besök Nellie's




En gammal vän till mig har en mamma blogg som jag bara älskar at läsa varje dag. Vet inte riktigt vad det är för speciellt med den men nåt är de :) Hon skriver på ett så bra sätt, att varje inlägg blir intressant. Om vardagens alla med och motgångar, livet som 2 barns mamma. Så tycker att även Emelie är värt ett besök Emelie's



Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar