Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

13 november 2012

Change of plans!

God tisdag förmiddag alla goa bloggläsare!

När alarmet ringde imorse så kände jag av halsen och var inte alls pigg, så valde att stanna hemma och sova ut. Hade ju bokat in mig på bodypump, som alltid på tisdag morgon, men fick stå över det idag vilket jag inte alls var glad över.. Men mår man inte riktigt bra så måste man lyssna på sin kropp! Så synd bara får inte bli sjuk nu, går ju så bra med träningen och innebandyn, har inte tid att vara sjuk!

Imorgon blir det ett extra vak pass på jorsalagatan, då Jennifer är sjukskriven så fick ett pass av henne :) gott med extra pengar!

Nu ska jag vila lite och förhoppningsvis känna mig piggare snart, så jag kan åka till min fina vän Louise en stund :)
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar