Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

12 november 2012

Talk behind peoples back...

... kan göra mig så irriterad. Om en person vill säga mig något, vad de än kan vara, så tycker jag att personen kan säga de direkt till mig. Inte prata med andra personer och att jag sen får höra de från någon annan. Då blir jag bara irriterad!
Jag kan ta kritik och negativa saker, men att få höra de bakvägen och inte direkt ifrån personen som tyckte så, då tar jag det bara negativt och blir arg och besviken :(
Men förstått sista året att vissa människor är sådana, för fega för att våga prata med mig direkt, går hellre till någon annan och pratar och sen får jag höra från den personen. Vågar man inte konfrontera personen som man tycker något om eller så, då tycker jag hellre man kan hålla tyst och inte prata med andra människor pm det!
Min för övrigt hyfsat bra måndag fick en tråkigt vändning efter detta och jag vart allmänt irriterad pga av detta! Så snälla tänk på detta och prata direkt med personen ni vill något, lova mig det :)

Nu dags för innebandy träning!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar