Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

7 oktober 2012

Serie premiär och VINST!

Hej på er alla goingar :)


Våra ny match tröjor, visst är dom snygga :)
(Ser lite rosa ut men den är orange)

Dagen började med storhandling på Maxi med hjärtat, mysigt och gå runt där i lugn och ro tillsammans! Sen hem och baka en massa bullar till innebandyn. Inget jag gör allt för ofta, men det är faktiskt riktigt kul, så får allt bli oftare :) Sen ut till Kärna och Tobias föräldrar på söndags middag. Blev jätte god lax med tillbehör!

Vidare in till Kungälv efter det för att spela Seriepremiären i Div. 2 :) Var jätte pirrig och nervös innan, vet inte riktigt varför! Men det gick iallafall över förväntan och vi lyckades vinna med hela 7-2. Jag fick till en Ass åtminstonde! Var första linan, med i line-upen i början av matchen och spelade med grymma Malin och Maria fram och Clara och Matilda som backar! :) Så grymt stolt över mitt lag och så galet skönt att inleda säsongen med en seger :)
Nu väntar Lerum borta på Lördag! Tagga Tagga Tagga!


Mitt ena fynd jag gjorde på Second Handen i lördags. Jätte fint fat i gammalt fattimans silver, 20:-

Resten av sakerna jag fynda, betala totalt 50:- för alltiohop! I Love Second Hand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar