Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

10 oktober 2012

Då var det dags...

Hej på er :) 

Det har vart riktigt kallt inatt, så blir till att skrapa rutan på bilen när jag åker till stallet om en stund.
Susanne och Janne är i Toscana, så jag och Hanna hjälps åt med stallet! Idag är jag ledig så har hela stallet och fixa + att jag ska rida Palita :)

Igår var en lång dag. Började med att köra ett bodypump pass kl 9. Var ett tag sen sist, så tog de försiktigt med vikterna. Visade sig att instruktören var min sjukgymnast Frida :) Hon var lika grym på att vara instruktör som att vara sjukgymnast! Får bli till att börja gå på hennes pass!
Sen åkte jag snabbt ut till stallet och lunch fodra hästarna, sen vidare till jobbet för APT 11-14 och sen jobb 14:30-21.00. Var en riktigt trött tjej som kom hem och däcka på soffan igår kväll!!

Nu måste jag äta och sen bege mig till stallet, ser ut att bli riktigt fint väder idag, blå himmel och solsken :)

Kramar Sandra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar