Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

7 oktober 2012

Frölunda match!



Första hockey match för i år och det var riktigt kul!
Jag och Tobias fick Hanna och Mattias biljetter då dom inte kunde gå. Pappa kunde inte heller så Johan tog med sin kompis Andreas :)
Dom har ändrat sina serie biljetter nu (vilket jag inte visste) så dom står i klacken! Himla tur att jag fick ett par öronproppar av Lars innan vi åkte, har ju så känsliga öron. Men annars var de skit kul verkligen, även Tobbe tyckte de, han hejar ju på Luleå men ställde upp för sin flickvän och följde med :)
Kul sysselsättningen en lördag!

5 kommentarer:

  1. Öronproppar på matcher är verkligen bra att ha. Själv har jag alltid med mig öronproppar oavsett vart jag går. Fick lätt tinnitus efter en konsert som tack och lov gick över efter en veckan. Sedan dess så är jag oerhört försiktig och skyddar mina öron. Så skönt att kunna plugga in propparna när man själv tycker att ljudnivån är för hög. Jag använder öronpropparna på konserter, uteställen, bio, matcher, spinningpass på gymmet mm.

    SvaraRadera
  2. Ja jag ser ingen anledning till att inte använda dom. Man har ju bara en hörsel, skadar man den så kan de aldrig bli den samma.. Så öronproppar är bra :)

    SvaraRadera
  3. Jag håller helt med. Man har bara ett par öron som verkligen ska vara rädd om. När använder du öronproppar? Har du något tips på skönt öronproppar. Jag sover nämligen nästan jämt med öronproppar då min pojkvän snarkar. Har svårt att somna om det är massa ljud om kring mig. Får dock lite ont i öronen ibland av propparna.

    SvaraRadera
  4. Jag använder de på konserter, hockey match och liknande situationer då ljud nivån är hög. Får en massa öronproppar av min pappa som använder de i jobbet, bara vanliga små skumgummi :) Segt att ha en pojkvän som snarkar så högt så du måste ha de hela tiden..

    SvaraRadera
  5. För mig är det inte nått problem att sova med öronproppar. Tycker snarare att det är riktigt skönt att plugga in propparna när jag går och lägger mig och verkligen stänga ute alla störande ljud. Sover faktiskt även med propparna om det är tyst när jag lägger mig. Sover så mycket bättre och djupare när det är helt tyst. Ett annat tips är att testa öronproppar när man pluggar och verkligen vill koncentrera sig. Så skönt att slippa bli störd eller stressad av andra när man skriver prov. Bara kunna koncentrera sig på sitt och göra sitt bästa. Själv fick jag en hel kartong öronproppar av min pojkvän när jag fyllde år så jag har proppar så jag klarar mig i flera år.

    SvaraRadera