Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

13 oktober 2012

Innebandy lördag!

God förmiddag denna härliga lördag :) 

Har precis avnjutit en god frukost med älsklingen, så tänkte skriva ett litet inlägg här till er :)
Jobbat inatt, vart jätte lugnt hela natten vilket var skönt! På vägen hem från jobbet stannade jag på Olofssons Bageri och köpte med nybakat bröd hem :)

Om en dryg timma bär de av in mot stora staden och Lerum. Ska plocka upp Jennifer på även och sen bär det av mot hallen i Lerum. Herrarna spelar först, så blir till att kolla deras match och sen spelar vi div 2 efteråt! Är taggad till tusen men också rätt så nervös, tror Lerum kommer ställa upp med ett tufft motstånd. Men vore riktigt gott om vi kunde ge dom en tuff match som dm sent kommer glömma. För deras tränare har skrivit en del om oss på deras hemsida, mestadels negativt tycker jag och han har tippat oss att hamna sist i tabellen.. Så nu jäklar ska här motbevisas!! ;)
Nu är även vårat div 1 lag på väg ner mot Skåne land och Lund närmre bestämt, där dom ska spela match idag. Håller alla tummar för er tjejer och hoppas ni kommer tillbaka till kungälv med 3 poäng :)

Nu har jag blivit inspirerad av lite vänners bloggar och drivkraft, så nu ska jag komma igång med träningen ORDENTLIGT! Har alltid haft några extra kilon som jag velat bli av med, dom sitter på magen, de absolut svåraste stället att bli av med extra kilon också.. Speciellt om man inte är speciellt över viktig för övrigt, vilket jag verkligen inte är. Är super nöjd med min kropp, men vore super kul om man kunde få den där super slimmade kroppen som man alltid drömt om :) Så nu blir de hård träning och bättre mat, slarv äter ibland och blir för mkt onyttigt på helgerna..
Lovar att hålla er uppdaterade på hur de går :) Målet är att tappa 3-4 kg kanske, får se hur de går!!

Kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar