Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

12 oktober 2012

This little light of mine

Hej alla mina fina :)

Fick hem ett paket idag, från www.soluppgangen.se och det vart så fint med de fina jag beställde :)
Kan varmt rekommendera er att gå in på deras hemsida och kika, dom har hur mycket fint som helst verkligen! I alla möjliga prisklasser ;)

Jätte fin lamp skärm, är super nöjd :)


Orginal bilden från hemsidan. Lånad av www.soluppgangen.se


Idag fick Palita sig ett ordentligt pass. Började med en vända i skogen som uppvärmning, blev inte speciellt länge då vi attackerades av eldflugor..
Så red ner till paddocken. Kvälls solen sken underbart på oss och Palita gick väldigt fint. Jag fick till min ridning väldigt bra med, fick ner min tyngd i sadeln, i stigbyglarna och jag höll igång drivningen hela tiden! Så är super nöjd efter dagens pass :)



Trötta lilla Missan på soffan imorse :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar