Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

13 september 2012

Working 9 to 5

Hej på er :)

Kände imorse när jag åkte ifrån jobbet att shit va de tagit på krafterna att jobba 3 nätter på raken. Gör ju aldrig de i vanliga fall för har max 2 nätter på raken på mitt schema. Men nu var en annan ordinarie natt personal sjuk, så jag ställde upp och tog en natt. Får tänka att det är goa pengar!

Efter jobbet åkte jag till min sjukgymnast för återbesök. Var ett positivt besök, fick mer övningar och råd och sen har jag världens gulligaste sjukgymnast :) En underbar hej som älskar sitt jobb, möta nya människor och bara sprider positiv energi & glädje! Så nu ska jag fortsätta med övningarna och tillbaks om först en månad.

Ligger på soffan nu med en sovande Missan i knät. Kollar första avsnittet av Bonde Söker Fru, som jag missade igår eftersom vi hade träning. Ögonlocken är TUNGA nu, svårare och svårare att hålla sig vaken.. Får bli en tupplur snart!

Hoppas all mår bra och har en bra dag i det fina vädret :)
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar