Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

9 juli 2012

Godmorgon

Har precis ätit frukost, klockan är 8:30 och det känns bra att vara uppe och igång redan! Ska strax åka till stallet och rida 2 hästar och eventuellt longera 2 till, så har och göra idag :) Hanna är på Falsterbo hela veckan så jag har Lopez och Brownie för henne. Plus Palita och en våran minsting i stallet behöver röra på sig lite.

Tänkte att nu jäklar ska jag dra igång med träningen igen. Pga förkylning och annat de sista så har jag inte tränat på typ 2 veckor. Försäsongen i fontin med innebandyn drog igång för 2 veckor sen och jag har missat alla dom passen.. :( Så nu måste jag köra igång känner jag. Idag blir de en liten mjukstart med en löprundan och lite styrka.

Hörs senare när jag är hemma från stallet :)

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar