Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

10 juli 2012

Godmorgon

Blev helt att jag missade att blogga igår kväll, hade fullt upp och sen slockna jag så fort jag la huvudet på kudden. Blev en löprunda som jag hade tänkt, vars skönt men jobbig då jag inte sprungit på ca två veckor.. Var ute ca 20 min, så blev väl en 3 km iaf. Sen avsluta jag med lite styrka här hemma! Ikväll blir det nog fontin med innebandyn!

Stallet gick bra. Då hästarna hade gått ute under natten så fanns de inget att mocka, skönt :) Började med Palita, som jag förväntade mig skulle vara pigg eftersom hon hade vilat två dagar. Men hon var riktigt slö och seg, måste vara för hon gått ute så mycket. Men när vi väl börja trava och galoppera så vakna hon till liv :) Blev en härlig lång rundan med mycket galopp!

Lopez var också lite seg, men även han vakna till liv när vi väl kommit igång :) Blev vanliga rundan för honom. Han kändes bra och fräsch!

Om en stund ska jag åka ut mot stallet, Sara kommer ut idag och vi ska rids ut tillsammans :) Skönt att få lite hjälp nu när jag har alla hästarna. Sen ska vi longera Brownie och Pixie är tanken! Jag ska nog rida ut med Maria imorgon, då ska hon eventuellt rida Brownie så bra om hon får röra sig lite innan :)

Hörs sen,
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar