Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

4 juli 2012

4th of July

Idag är det Amerikas födelsedag och kan inte fatta att det ett helt år sen jag sist firade det, då i USA. Tiden går så otroligt fort..

Jag väntar nu på att tvätt maskinen skall bli klar, för sen ska jag åka ut till stallet och börja förbereda Brownie. Hon ska på Pay and Jump idag :) Ska åka dit med Hanna, Susanne kanske också följer med. Är Carro som skall rida Brownie, ska bli väldigt kul och se :) Går verkligen åt rätt håll för Hanna med Brownie nu, hon har äntligen börjat rida henne själv igen, efter de otäcka avfallet hon var med om för ett tag sen. Då Brownie var under inridning. Så skönt för henne att komma förbi det och övervinna sina gamla minnen :)
Sen efter vi vart iväg så ska jag rida Palita, blir nog att jobba henne lite i paddocken eller ridhuset. Imorgon ska goaste Sara följa med ut till stallet och rida Palita för andra gången och jag ska rida Lopez :)

Talk to you later,
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar