Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

4 juli 2012

Pay n' Jump




Brownie skötte sig jätte bra idag på Pay n' Jumpen i Lilla Edet, där hon hoppade två klasser, 60 cm och 70 cm. Hon får allt att se så lekande lätt ut och hon ser så otroligt härlig ut att sitta på. Otroligt fina rörelser :) Sen går ju hon och Carro verkligen klockrent ihop, vilket gör allt ännu bättre! Blir nån mer start för henne innan hon kan ut på riktiga tävlingar :) Nästa start blir nog 80,90 cm.
Väl tillbaka i stallet så gjorde jag och Hanna iordning Lopez och Palita. Blev att rida igenom dom båda i Ankis paddock. Hanna gav mig lite små råd och tips och efter en liten stunds jobb så lossnade Palita riktigt bra och blev jätte fin. Finaste hittills när Hanna sett mig rida sa hon :) Blir man glad, att man ändå gör framsteg!
Imorgon blir en uteritt med Sara som ska med åh rida Palita och jag ska rida Lopez! Hanna åker till Falsterbo på söndag, så jag har Lopez en hela vecka om jag vill :) Blir mycket i stallet nästa vecka, lovar att ta en massa härliga bilder och lägga upp här!

Godnatt, Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar