Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

29 juni 2012

Ledig fredag

Idag har vart en lugn fredag. Ledig från både jobb och stallet, så unnade mig en lugn dag hemma. Sovmorgon och god frukost, följt av lite tvätt och städning. Ensam hemma då Tobbe åkte upp till Höljes redan igår. Måste erkänna att det känns lite tomt utan honom här hemma.. Men dom säger ju att de är bra med lite tid ifrån varandra ibland, för då uppskattar man varandra mer :) Älskar min Tobias.

Så då till vårat lilla nytillskott i familjen. Kattungen vi fick hem i måndags, som vi fortfarande inte kommit på nåt bra namn till.. Trivs jätte bra hos oss och Alfons verkar gilla henne mer och mer. Nu leker dom jage i lägenheten och busar en massa :) Har hittills bara vart en incident med den lilla, men de släpper man fort eftersom hon vart så himla bra hittills. Går på lådan och så redan, vilket är jätte skönt!
Så om någon har ett bra tips på ett fint kattnamn till en katt hona, så skriv gärna det till mig! Hon har ett M i pannan, så helst ska namnet innehålla M och S. Låt fantasin flöda! :)

Nu på kvällen så var min fina vän Carolina hemma hos mig en stund :) Vi kollade på en sista av Stieg Larsson filmerna, snacka en massa, åt och drack gott och bara var! Planerade v.29 lite mer, då vi funderar på en weekend trip nånstans, vi får se vart det bär av :)
Sen när det var dags för mig att åka till jobbet så skjutsade jag Carro till McDonken där henne kille hämtade henne. Sen off to work för min del!

Vi har vart vänner länge nu min fina vän :)

Min fina Carro :)

Bjuder på en gammal bild på oss!!

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar