Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

28 juni 2012

Segt med bloggandet..


Får be om ursäkt för att jag har varit lite off på blogg sidan de sista dagarna, men inte riktigt haft någon motivation. Men nu har jag det :)

Jobbat en del extra denna veckan, då vi i måndags upptäckte att alla våra brukare hade semester denna veckan, vi som trodde de började sina semestrar först nästa vecka! Så vi fick en mindre chock, men allt löste sig till slut :)
Igår träffade jag min fan vän Sofia :) Vi hinner inte ses så ofta, då hon bor i stan och vi båda jobbar mycket. Så var underbart att se henne, blev mysig promenad, jordgubbar åh glass i solen och massa prat :)
Igår var jag även hästfri, vilket kan vara skönt emellanåt då de blir mycket tid i stallet. Om inte annat så uppskattade min kära sambo kvalittstiden med mig hela kvällen :)
Idag jobba jag en stund på morgonen, sen hade jag läkar tid på sjukhuset åh efter det åkte jag ut till stallet. Blev en låång uteritt med Tina och Filippus :) Jag red goaste Lopez, vi var ute i 1,5 timme åh det blev massa trav åh galopp! LYCKA säger jag bara :)
Palita fick vila idag, hon har gått mycket de sista, Malin ska rida imorgon och jag hela helgen. På söndag ska Tina hjälpa mig lite :)

I helgen blir de massa jobb för mig, sen är det tävlingar ute på GHP åh jag har lovat Hanna att hjälpa till lite där ute. Tobbe är borta hela helgen, uppe i Höljes med alla goingar i släkten åh husvagnen. Skulle åkt med om jag ej jobba!! Så ha massa egen tid i helgen, bara jag åh katterna :) Men lite tomt kommer de allt bli utan min älskling här hemma <3 Nu blir de lite One Tree Hill åh sen sova.. Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar