Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

30 juni 2012

Jag vill jag vill...

Igår träffade jag en vän till mig som släppte en bomb - hon är GRAVID!! :)
Jag blev helt till mig av lycka, äntligen en nära kompis som skall få en bebis, gud så jag längtat! Men måste erkänna att jag blev riktigt riktigt avundsjuk på henne, för jag är så otroligt sugen efter en egen bebis nu åh har vart det länge ;) Men jag och Tobbe har sagt att första ska vi köpa oss huset som vi sparar ihop till, sen kan vi skaffa bebis, hund åh allt sånt :) Men ååh jag vill ju ha det NU!!
Iallafall jätte stort grattis till dig min fina vän!

Idag blev det en lång tur på Palita, hon fick galoppera och trava av sig massor. Var ute i över 1 timma :) Sen skulle jag ha ridit fina Lopez också, men fick världens huvudvärk och fick åka hem. Sen hela dagen hemma så har jag bara blivit sämre, huvudvärk, förkyld och små febrig. Sov 4 timmar på soffan och sen var det dags att åka till jobbet.. Är min jobb helg och jag har inte råd att vara hemma. Så får bita ihop och anstränga mig, hoppas nätterna blir lugna! Men inge kul, känner verkligen att jag de är nåt stort på gång i kroppen, att jag kommer bli riktigt sjuk.. Men vi får se imorgon, kan ju alltid hoppas på de bättre, att de vänt tills imorgon!


Härliga galopp bilder från 2010 åh snöstormen som var då :) Min vän pernilla gick med och tog en massa kort på oss, så härligt!


Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar