Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

1 juni 2012

Fredag och ögonfrans förlängning

Då var det fredag, igen. Veckorna verkligen springer iväg, förstår inte vart tiden tar vägen, helt otroligt! Idag har jag vart ledig, men var ändå uppe vid 8 för åka till Elina. Hon har gjort ögonfrans förlängning på mig idag och det blev jätte fint :) Kommer bli så skönt och slippa måla mascara, tvätta bort mascara. Nu behöver man bara borsta till fransarna lite varje morgon så ser man sminkad ut! Verkligen nåt jag kan rekommendera och min vän Elina är snart utbildad och då gör man ett nytt set fransar hos henne för 500:- kontakta mig ni vill prova detta! Resten av dagen har bestått av promenad med Meja, handling, hämta mitt DHL paket så jag kan skicka iväg glasen jag sålt på Tradera. Sen städat här hemma och lagat middag till älsklingen :) Nu blir de mys i soffan med ett glas vin, popcorn Let's dance och min älskling :) Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar