Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

15 maj 2012

Bedtime

Idag var jag uppe med tuppen. Var i stallet kl 8. Började med att rida ut på Dodo. Har var pigg och glad och vi njöt båda två av att vara ute en så fin morgon :) Sen tillbaka till stallet för häst nr 2. Blev en härlig uteritt på Lopez också :) Hanna åkte till Barcelona idag, så jag ska ha hand om Lopez hela veckan! Blir massa häst närmsta veckan, rida 3 hästar i stort sätt varje dag, men oj så kul :) Efter stallet åkte jag en sväng till Sara. Fikade, tjöta och prova ut Mary Kay produkter till mig! Jätte trevligt verkligen :) Kan varmt rekommendera Mary Kay produkter, speciellt deras hudvårds produkter! Nu ligger jag i jour sängen på mitt ena jobb. Jobbat kvällen och den har minst sagt vart hektisk men ändå kul! Nu blir de till at sova 7 timmar och sen upp åh jobba morgonen. När jag slutar kl 10 imorgon bitti så bär de av till stallet, tre hästar skall trimmas och stallet skall fixas ;) Måste rida igenom Palita ordentligt och träna på programet inför tisdag! Kanske tar vägen om tre hästar och köper mig en ny hjälm också ;) Nu får de räcka för idag! Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar