Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

14 maj 2012

Dags för seriöst bloggande igen

Hej kära läsare. Efter en tid torka på blogg fronten så har jag beslutat att jag ska ta tag i detta igen! Blivit väldigt inspirerad av Hanna Johansson som jag rider hos, hon driver en väldigt bra hästblogg :) Ni kan läsa mer Nu har jag verkligen kommit igång med ridningen ordentligt, vilket är jätte kul! Rider Palita nästa alla dagar i veckan, börjat träna en hel del dressyr för Hanna och jag hittar mer och mer små knappar på Palita hela tiden :) Tanken är att jag ska rida program ridning med henne 22/5 så nu blir de en intensiv vecka med träning! Har dessutom Lopez i en vecka då Hanna åker till Barcelona imorgon! Är extra mamma åt Dodo i stallet också då Kim, hans ägare, var med om en hemsk ridolycka för en vecka sen. Hon skadade ryggen ganska illa och kan inte vara i stallet alls.. Så jag hänger väldigt mycket i stallet nu men jag bara älskar det :) Här kommer lite bilder från den senaste tiden,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar