Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

3 augusti 2011

Tisdag


Tiden flyger fram, har redan kommit halvvags in pa denna jobb veckan!
Raknar verkligen ner tiden nu, varenda dag. Nu har jag bara 2 jobb mandagar och tisdagar kvar, helt galet ju! Men jag gar verkligen runt och tanker sa, liksom raknar ner :) Om 4 veckor ar jag hemma i Sverige, vaknar snart upp till onsdag morgon! Vill ha det NU!!!
Idag har jag och pojkarna hangt vid poolen halva dagen, hur skont som helst ute idag, varmt men ej alls sa luft fuktigt som de kan och det har flaktat jatte skont :)
Sen resten av dagen hangde vi har hemma med bebis Elsa, va ute en svang da pojkarna korde runt pa sina cyklar! Helt galna ar dom ;)
Jobbade 8:00-18:00 idag, langt passa sa var ratt seg pa slutet av dagen. Men trotts de sa tog jag pa mig loparskorna och stack ut och sprang en svang nar jag slutat! Stolt over mig sjalv :)
Kvallen har tillbringats med familjen. At en god middag och sen satt jag och mina underbara vardforaldrar och pratade om massor :) Dom ar for underbara, kommer sakna dom jatte mycket verkligen! :(



Imorgon blir de doktor besok pa morgonen med Heidi och alla barnen, ska bli spannande och se hur detta gar! :)

Tanker pa dig hela tiden, kan inte vanta tills jag far traffa dig hemma i Sverige! Saknar dig enormt mycket och tanker pa dig varje dag <3

Nu ska en trott Sandra ta och hoppa i sang!
Godnatt USA & snart Godmorgon Sverige :)
Over & Out.
Sandra

1 kommentar:

  1. "Why NoOOOO !!!"
    I don't wanna say bye bye !

    He's the cutest !

    SvaraRadera