Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

1 augusti 2011

Bio, Party och Fotbolls helg

Denna helgen har vart bade intensiv men samtidigt skon och slapp!
I fredags efter jag slutat sa kom Matilda och hamtade mig :) Vi akte till de super goa Thai stallet som var och kakade pa veckan innan. At en god middag och sen begav vi oss till bion. Blev filmen "Crazy Stupid Love" - Den var faktiskt riktigt bra och valdigt rolig, vi fick oss manga goda skratt :)

Lordagen borjade jag min dag med skon egen tid for bara mig sjalv, akte till poolen i nagra timmar och bara njot av de fina vadret! Sen hem och packa, sen plocka Matilda upp mig, vi akte till Tysons for lite shopping! Sen vidare hem till henne, stannade pa Subway pa vagen och at sen en god middag hos henne :) Vi gjorde oss sen iordning for kvallens utgang, drack Corona och Jordgubbs vin och hade de riktigt trevligt! Sen drog vi till Dupont Circle dar vi forst gick till Madhatter, var tvugna att testa de stallet nar de var mer liv an i mandags och det var faktiskt riktigt nice, forutom att de var galet mycket folk! Blev ocksa en svang till Public, men vi gick bara in och vanda for var inge bra drag dar alls! Sen STORT MINUS till utestallen i USA, iaf dom vi har tillgang till/vart pa, ar att dom stanger kl 3. Vissa till och med kl 2:30 jag menar halla dom far ju ha nat som ar oppet till iaf 4:00 kan man tycka, men icke sa nicke! Sa vi fick sa glatt bege oss hemat vid 2:30 nar Madhatter stangde!!

Min kvall fick iaf den absolut basta avslutningen den kunde fa, da mina underbaring ringde mig anda ifran Sverige - var sa underbart att fa horas hans rost <3
Om 4 veckor ar jag i dina armar igen och galet va mycket jag langtar tills dess!!





Idag har vi bara tagit de lugnt och sen drog vi till Matildas fotbolls match. Dom vann, var riktigt grymma och jag ar imponerad av alla som spelade i denna galna varmen! Hade jag aldrig pallat! Matilda var dessutom riktigt grym, stolt kompis ;)
Sen har d emest varit lugnt, tog mig en harlig nap mitt pa dagen!

Imorgon inleder jag min tredje jobbvecka ifran att vara fardig med mitt au pair liv, helt galet att jag bara har 3 mandagar, tisdagar, onsdagar, torsdagar och fredagar kvar att jobba hos denna underbara familjen! Mina sma pluttar, gud va jag kommer sakna dom :(
Sen bara 3 helger kvar att gora roliga saker har i D.C med underbara vannerna! Maste se till att njuta till max nu verkligen och gora allt jag vill fa gjort innan jag aker hem till Sverige igen!
Fick min flygbiljett hem till Sverige i veckan ocksa. Tisdag 30 Augusti sa landar jag pa svensk mark igen :)

Om exakt 3 veckor sa befinner jag mig med min underbara van Sara nere i West Palm Beach Miami :) Ska bli sa underbart att fa avsluta sitt ar har i USA genom en veckas semester i Miami med en underbar van, kan inte bli sa mycket battre!!

Nu ska jag ta och sova. Imorgon blir de jobb 8-4 :)
Over & Out.
Goodnight
-Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar