Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

28 juli 2011

Goodbye is hard

Idag fick jag saga hejda till mina tva underbara vanner Elin och Jenni, som lamnade USA for gott for att bege sig hem till Sverige igen!
Har en jatte stor klump i brostet nu da dom bada har betytt en massa for mig har! Speciellt Elin som jag haft en underbar vanskap med under i stort satt hela mitt ar har i USA :) Vi har gjort sa otroligt mycket roligt tillsammans, upplevt sa mycket!
Jenni och jag borjade umgas alldeles for sent tycker jag! Vi hann precis lara kanna varandra nastan och sa akte hon hem :( Men hon bor ju ocksa i Goteborg, sa vi kommer definitivt ses hemma i Sverige :)

Detta ar val tyvarr en stor del av ens au pair liv, att saga hejda till manga underbara vanner man traffat!
Men manga av dom man sager hejda till, sa ar det bara for ett tag. Jag kommer och vill traffa alla mina fina svenska vanner som jag skaffat har, nar alla ar hemma i Sverige igen :)

Tack Elin & Jenni for att ni gjort mitt ar har i USA till ett jag aldrig kommer glomma. Ni ar bada tva helt underbara, battre och skonare vanner far man leta efter! Tycker om er bada nat galet mycket, glom aldrig det <3 







A picture tells more than a thousand words <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar