Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

3 augusti 2011

Regniga onsdag!

Lakar besoket imorse med Heidi och alla tre barnen gick super, dom skotte sig super duper :)
Med tanke pa att vi var dar i over 2,5 timmar och alla tre barnen fick sprutor, sa skotte dom sig galant verkligen!
Stor killen Olie fick tva sprutor, efter andra sa kom de nagra sma tarar men han var sa jatte duktig! Sa pa vagen hem slappte Heidi av mig och honom pa affaren, vi gick och kopte bagels (som Olie hade valt som sitt "treat"). Heidi hade innan foreslagit Slurpies eller Donut, men da hade Olie bara sagt att han ville ha en bagel :P En unge som inte alls ar ett stort fan av sotsaker, tro det eller ej ;)

Sen flot dagen pa ratt bra, men lilla Elsa var riktigt grinig hela eftermiddagen, tror de kan bero pa sprutan hon fick. Vissa barn reagerar ju pa sprutor med att fa feber och ej ma sa bra ett tag efterat!
Sen nar jag sluta vid 5 sa blev de lite snacka pa datorn med den basta <3
Efter de tog jag mig ut och sprang en svang, va skont men kanner nu hur seg jag ar i kroppen och kommer vara nar jag vaknar imorgon! Sen kom Lovisa och hamtade mig, vi akte och hyrde "King's Speech", som var riktigt bra :)
Vi at lite mat och umgicks, var pa tok for lange sen sist, sa det var valdigt mysigt :) Perfekt avslutning pa en lang onsdag!

Sa nu ska en trott och seg Sandra ta och krypa ner i sangen! Ska bli underbart att fa sova och imorgon ar det redan torsdag, helt galet va fort veckorna gar! Jag kommer fortare an jag kan ana vara hemma i Sverige igen och det gor mig sa glad, for de ar verkligen jobbigt nu, att rakna ner sa har!!

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone
<3

Over&Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar