Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

8 augusti 2011

Sweet Friends


My sweet Julie <3

Min sondag har inte innehallit mycket da jag for de forsta va riktigt seg imorse och tog mig tid att ligga i sangen lange. Har ej kant mig helt bra idag heller, tung huvudvark och bara inge ork till nat :(
Ar mycket som forsigar i mitt huvud nu ocksa, allt med att min tid har i USA snart ar slut och sen allt med farfar :(

Jag tog aven idag beslutet att jag kommer inte aka till West Palm Beach med min fina Sara utan forsoka fa andrat min flygbiljett sa jag aker hem till Sverige sa fort jag kan efter min sista jobb dag den 19 augusti. Kanns jatte trakigt men samtidigt som det enda ratta, vill hem till alla dar hemma sa fort jag kan! Tror de blir svart att njuta av semestern helt som jag vill ocksa..
Sa om 2 veckor kan jag vara i Sverige, kanns helt galet! Imorgon har jag 10 jobbdagar kvar hos familjen, sen e mitt ar slut!
Detta aret har gatt sa galet fort, kanns precis som det var igar som jag kom hit! Alla aventyr jag fatt vara med och alla underbara manniskor jag fatt lara kanna <3

Igar tog jag mig antligen chansen och korde hela vagen till Sara i Maryland :) Tog sin lilla tid att kora da det var en del vagarbeten och trafik, men till slut kom jag fram! Och galet va roligt det var att se henne, inte setts pa evigheter kanns de som!
Vi akte till Old Ellicott City och shoppade lite pa en underbar Vintage affar, dom hade sa galet mycket fint och jag ville bara kopa allt :)
At aven en liten lunch pa ett mexikansk stalle!
Sen akte vi till Around the Mills dar vi motte upp Debbie. Blev lite shopping, bade jag och Sara borjade kopa saker som vi bada vill ha med hem till Sverige. Va en mycket trevlig shopping stund maste jag saga :)
Sen nar vi skulle aka hem sa kom vi ut till varldens hallregn verkligen, var nan storm som drog in nar vi hade gatt runt och shoppat och utan paraply sa blev man BLOT!!! :P Helt galet!
Sen fick jag saga hejda till min fina Sara och ta bilen och bege mig hem till Virginia och Arlington!








Crazy Marie on the dancefloor :)

Nu ska jag borja titta lite pa min packning, kanns bra an sa lange for har valdigt mycket plats kvar i vaskorna :)
Over & Out.
Sandra

1 kommentar:

  1. Oh my ! So frustrating not to understand what you wrote ! Translation ??

    I really want those pictures they are great ! You're def leaving too soon :( I'm gonna miss you a lot but will def come and visit you in sweden !

    SvaraRadera