Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

8 augusti 2011

Zoo Time with my Sweethearts

Idag sa packade jag in mig i bilen med alla tre barnen och akte till Washington National Zoo :)
Jag och pojkarna har ju vart dar jatte mycket under detta aret. I hostas nar det var kallt och knappt nagra djur ute sa var jag och pojkarna stammisar dar ;)
Men idag fick aven lilla Elsa folja med!
Blev massa lek pa den gigantiska pizzan forst, sen lunch pa en bank i underbar skugga och sen spana vi in en massa djur :)
Tog en del bilder pa mina fina barn sa tankte bjuda pa dom idag!










Kommer sakna mina sota sma goingar nat galet! Har ju spenderat ett helt ar med dom, sett hur dom vuxit och utvecklats, har verkligen hant massor sen jag kom hit :)
Mina sma busfron <3


Nu blir de sangen!
Over & Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar