Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

21 augusti 2011

Home Sweet Home

HEMMA!!!
Resan hem gick jätte bra, allt flöt på perfekt och de kändes ej så länge som jag trodde. Lyckades sova en 3-4 timmar på lång flyget över havet också :)
Väl på Landvetter så möts jag av min underbara pojkvän Tobias med en stor bukett rosor :) Bästa sättet att bli välkomnad hem! Vi stod och kramades läääänge!!!
Kändes underbart att äntligen vara på svensk mark igen och att mötas av Tobias på landvetter var de allra bästa :)

De första vi gjorde sen var att åja upp till farfar. Tobias släppte av mig och väntade utanför. Väl uppe på farfars rum så träffa jag min goa faster Eva-Lena. Kom väldigt många tårar från oss båda. Sen väckte vi farfar och vi satt och pratade i 30 min och han var med på allt och verkade ändå väldigt pigg :)
Men fy va hemskt det är att se någon som man älskar så mycket, må så dåligt!!

Sen blev det hem, vila en stund, börja packa upp och sen hem till mamma & Co. på middag :) Så underbart att träffa alla igen, trots att jag såg dom senast i början på Juni så var det ändå väldigt skönt!

Så underbart att vara hemma igen, men kan inte riktigt fatta det än. Då tidsomställningen fortfarande spökar i mitt huvud, så kommer det nog ta en stund innan jag fattar ;)

Älskar Dig Tobias <3

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar