Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

23 augusti 2011

Första innebandy träningen

Idag har vart en lugn och skön dag.
Sov ut en bra stund imorse, sen kom mamma och Johan och hämtade mig! Vi släppte av Johan hemma och sen åkte jag och mamma in till stan. Åt en god sallads lunch på Paprika och sen gick vi på jakt efter en ny telefon till mig! Gick runt till några olika ställen innan jag hittade en grym telefon med ett bra Halebop abonnemang på ElGiganten :) Känt mig så naken utan någon telefon sen jag kom hem, man är ju så van vid att ha en! Så blev en HTC, nästan en sådan jag haft i USA fast en nya variant :)
Mötte även upp pappa en liten stund, han stannade till där vi var en stund då han var på väg till Farfar. Underbart att se han igen och jag fick en mycket go kram :)

Sen ikväll så blev det dags för första innebandy träningen som idag var i Mimers Hallen och gud så kul det var att träffa alla goingar i laget igen :) Vi ska tydligen börja träna och spela där eftersom Kastelle inte har någon jätte bra läktare och det kräver serien vi spelar i nu tydligen.. Var lite nervös och spänd inför träningen, då de var så länge sen sist. Men det gick över förväntningarna faktiskt, visst man va lite ringrostig första 15 min på planen men sen kom jag in i det väldigt fort :) Men efter ca 30 min intensiv träning, som jag ej tränat på 1 år, så började de kännas krampigt i bak, framsida lår och rumpa :P Så fick ta de lite lugnt och stretcha en del!
Men gud så kul det var att lira innebandy igen, har jag saknat nåt galet!!

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar