Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

29 augusti 2011

Första veckan sa bara POFF

Så nu har de gått mer än en hel vecka sedan jag kom hem till underbara Sverige igen och jag kan knappt fatta hur fort tiden går..
Spenderat mycket tid här hemma hos Tobias, försökt sova ikapp de timmar jag tappar. Blev även jätte förkyld i torsdags kväll och fick feber. Så vart väldigt seg några dagar!
I onsdags träffade jag min underbara Isabelle. Hon bjöd hem mig till hennes fina lägenhet på Äpplepaj och kaffe :) Hon är för go min fina Issa.

Sen torsdag och fredag så jobbade jag faktiskt morgon pass på Jorsala :) Blev två 7:15-12:30 pass, en riktigt mjukstart, kändes så bra att vara tillbaka och jobba igen! Träffa alla igen efter 1 år och allt var sig likt, kändes som de knappt förändrats nåt!
Sen i fredags efter jobbet så åkte jag till stallet, goa Susanne bjöd mig på fika med Janne och Christoffer. Ett riktigt trevligt välkomnande hem :) Hälsade även på deras ny inskaffade hundvalp, 10 veckor gamla labradoren Mio. Han var ju hur söt som helst, man ville bara äta upp honom ;)
Sen blev det en underbar tur på goaste Lopez, kändes underbart att sitta i sadeln igen efter så läng tid! Fick fantastiskt väder också, blå himmel och strålande sol :)

Sen bar det av hemåt, hämta älsklingen på jobbet! Sen hade vi en riktig myskväll med räkor och vin :) Mys stämningen var på topp!

Helgen flög iväg, mest spenderat tid med älsklingen och träffat lite nära och kära :)

Tänker på alla borta i USA som fått uppleva både en jordbävning och orkan sen jag lämnade landet för en vecka sen. Hoppas ni mår bra och har det bra! Saknar er!

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar