Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

30 augusti 2011

Måndag

Dagen började hemma hos mormor och morfar, hjälpte mormor lite med datorn, fika sen med dom båda. Blev blodpudding, GOTT :)
Tog mig en promenad med Meja och sen åkte jag och Mormor in till Kungälv. Jag släppte av henne och sen körde jag in till Göteborg.
Där mötte jag upp min underbara Sofia :) Vi gick runt på stan, kollade i affärer och snackade en massa! Va helt underbart att få spendera lite kvalitets tid med henne!

Senare på kvällen så var det dags för innebandy träning igen, men denna gången blev det en kort en, då jag efter 2 skott på uppvärmningen fick kramp i båda låren.. Försökte stretcha ut det och jogga loss det i säkert 30 min men inget hände, så fick glatt åka hem och shit va hemskt det var att köra bil med kramp typ i båda låren.. Inge kul alls!
Släppte som tur var framåt läggdags och jag kunde somna iaf!
Ewa trodde de kunde vara för jag har en förkylnings infektion i kroppen eller vätske brist. Men shit va läskigt, aldrig fått de så någon gång innan. Inte ens när jag spelat 90 min fotbolls match liksom :P Men någon gång skall väl vara den först!

Vill bara säga att jag tycker om min underbara pojkvän Tobias väldigt mycket! Är så otroligt lycklig här hemma med honom igen :) ÄLSKAR DIG <3

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar