Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

20 augusti 2011

Hejdå USA för denna gången

Så var det då äntligen dags för mig att lämna min mitt liv här i USA och åka hem till Sverige.
Är med enormt blandade känslor som jag gör detta! Man har ju verkligen skaffat sig ett liv här i Sverige med familjen och vännerna. Men underbart de ska bli att få komma hem igen :)

Dagen började iallafall med att jag och Victoria masade oss upp ur sängen, trött efter en sen kväll igår ;)
Sen åkte vi till Heidelberg för frukost med Lovisa, Julie & Marie. Var mycket trevligt :)
Vidare till Nails 2005 för Pedikyr och Manikyr, jag och Voctoria skämde bort oss en sista gång inna jag åkte hem!
Sen vidare hem, kramade min goa Victoria hejdå då hon behövde åka hem.. Sen in för att packa de sista och verkligen tömma mitt rum :-/
Sen kom Julie, Marie och Lovisa över. Sa sen hejdå till mina fina Lovisa och till sist familjen. Både jag och mina värdföräldrar grät, var mycket känslor :( Var jobbigt att säga hejdå till pojkarna, men dom fattade inte riktigt att jag skulle lämna dom!
Mina fina Marie och Julie körde mig till Dulles, hjälpte mig där inne och komma i ordning. Sen sa vi hejdå också!

Kommer sakna mina fina vänner jätte mycket, mina goa barn och underbara värdföräldrar :(
Men så glad över alla minnen och upplevelser jag fått under detta året!
America, I will be back! Dont miss me too much.

Over & Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar