Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

13 juli 2011

Toefl Weekend Course

I lordags morse begav jag mig tillsammans med min fina van Lovisa till Sour Douglas Weekend Course for att gora varan sista weekend kurs. Vi hade anmalt oss till TOEFL Review Course och var forberedda pa en ratt tuff helg, da sjalva Toefl provet ar ratt svart! Men va precis som dom andra weekend kursen jatte flummigt och inte alls super seriost :P Men va langa dagar anda med manga timmar i "skolbanken". Men i stort satt alla lektionerna sa hade vi den mest stort skona lararen, Christal, som skojade bort massor och hennes lektioner flot pa jatte bra trotts enorm trotthet :)
Sa tack Lovisa for en mycket trevlig och rolig helg! Jatte god mat, bra umgange och grymt boende gjorde de super bra!

Pa vagen hem sen pa sondagen sa stannade vi till hemma hos Lina, som hade sin Goodbye BBQ. Pa plats fanns Louice, Sofie x 2 , Matilda, Lina mfl. Var mycket trevligt, men blev bara en kort stund da vi var helt slut efter helgen! At av Louice super duper goda Cheesecake ocksa, Yummi!! :)

Denna veckan har Olie Simlektioner varje morgon, sa vi maste illa tvungen aka till poolen varje morgon ;) Slutat med att iaf de forsta tva dagarna sa har vi stannat dar till ca 1 tiden och atit lunch. Hoppas de blir sa resten av veckan med, da dagarna flyter pa sa himla mycket fortare da :)
Imorgon ska jag bara jobba 8-4 da familjen ska till poolen med kompisar pa em, Gott!

Hade mysigt hang pa Starbucks med Stella, Victoria, Jenni, Julie och Marie forut :) Men alla kara Starbucks vanner som tyvarr akt hem ifran USA saknades valdigt mycket!! Sen aven alla fina vanner som ar kvar i USA ocksa. Men speciellt ni som akt hem, Ellen, Sarah, Janina, Clara :(

Korde ett gott traningspass pa gymmet forut, blev nastan 2 timmar :) Sagt upp mitt gymkort nu, sa har drygt 20 dagar kvar pa det, sa tankte att jag skulle forsoka anvanda det sa flitigt jag bara kan!

Sa nu fick jag uppdaterat lite, kande att det var dags!
Heidi och Leo pratade med sin nya blivande au pair Linnea idag pa skype och jag fick prata en stund med henne. Hon verkade jatte snall och trevlig, mycket battre an den forsta matchningen dom hade, glad att dom inte tog henne, utan nu verkar ta Linnea istallet :)

Imorgon har jag 28 arbetsdagar kvar.. Kanns konstigt att jag borjat rakna ner, men ar verkligen jatte snart da jag aker hem :-/ Maste borja planera alla mina helger jag har kvar nu, sa jag far ut sa mycket jag kan av sista tiden har!!

Over&Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar