Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

17 juli 2011

Party in the USA

Denna helgen har vart fullspackad med olika aktiviteter :)

Borjade i fredags da jag gick ut med min underbara van Jenni :) + tva tyska vanner till henne. Vi hamnade pa Public och shit va kul vi hade :)
Efter en lang men mycket kul kvall tog vi taxi hem till mig och somnade som tva prinsessor!
Lordag morgon forsokte vi sova ut lite da vi bada var galet trotta! Tanken var att vi skulle akt till Potomac Mills med Lovisa och Linnea men vi avstod.  Chillade istallet pa formiddagen, jag skypade med basta mamma en liten stund. Dom hade precis kommit till Oland for en vecka utav camping med husvagnen, vada avis!! Sa underbart att aka och bo pa camping, riktigt Svensson Svensson liv and I LOVE IT!!! :) Senare joinade vi Elin & Co. pa Andres bat och hade det hur nice som helst :)
Var sa underbart att antligen fa komma ut pa en bat, hemma i Sverige ar jag ju sa van vid att vara ute pa havet med vara batar valdigt ofta hela sommaren! Men har ar det inte riktigt samma.. Sa var iaf jatte mysigt och jag njot till max hela bat utflykten :)

Pa vagen hem sen stannar jag och Jenni pa Subway saklart och drar sen vidare hem till mig for att gora oss iordning for dagens utgang :)
Vi gick till SPOT dar vi motte upp Matilda och Pernille :) Sen gick vi vidare till Public, igen :P Blivit varat favvo stalle nu!! Men 3 vanings klubb med takterass ar inte alls fel faktiskt :)


















Sondag sen var mycket lugn, sova mycket, bara chilla, hanga vid poolen lite och sa :)

Over&Out.
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar