Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

8 juni 2011

Sol vind och vatten

Nu har jag borjat komma in i tillvaron har i staterna igen. Tack vare mina underbara pojkar, familj och vanner sa har det gatt mycket lattare an jag trodde :) Sen sa har jag knappt kant av nagon jetlag. En kompis kande av enorm jetlag i typ 2 veckor efter hon vart hemma i Sverige, men jag kanner typ ingenting! Vilket ar valdigt skont :)

Igar tog jag mitt premiar dopp i poolen :) Akte dit efter jag slutat jobba och simmade nagra langdee, kandes jatte skont verkligen! Nu ar sommaren har, ska bli sa nice med varme nar man kan hanga vid poolen ofta med pojkarna :)
Imorgon ska jag jobba 8-16 vilket ar jatte skont! Sen vid 16 ska Heidi ta barnen till poolen med en kompis och hennes barn, sa jag tror faktiskt att jag foljer med da, far ta alla tillfallen man far till att bada i poolen ;) Imorgon ska dessutom bli super varmt, nastan 40 grader sa da maste man nastan hanga vid poolen annars smalter man bort!!!

Nu kommer snart min underbara Victoria hit, sen runt halv 11 kommer Julie, Marie & Stella och hamta upp oss. Sen drar vi in till Georgetown och Mcfaddens. Ar Ellens sista kvall i staterna :'( Sa vi ska ut och ta nan ol for att saga hejda! USA kommer bli valdigt tomt utan varan goa Ellen <3

Va sa underbart att traffa alla vanner har igen nar jag kom tillbaka, insag hur mycket jag faktiskt saknat dom! Dom kommer definitivt hjalpa mig denna sista tiden jag har i staterna och gora det till en sa klockren tid :) Lovar att njuta varenda sekund!!!

Uppdaterar med bilder fran min Sverige resa snart!

Pa fredag far jag traffa min underbara Sara igen, va alldeles for lange sen sist! Kram till henne <3

Over&Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar