Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

5 juni 2011

Tillbaka i staterna

Nu ar det sondag morgon (amerikansk tid) och jag har vart igang en stund. Kanns helt overkligt att jag ar tillbaka i USA efter en helt underbar vecka i Sverige. Saknar allt och alla jatte mycket redan, men ar samtidigt glad over att vara tillbaka! Har bara ca 12 veckor kvar nu sa det kommer ga bra!

Mota alla underbara dar hemma var sa skont :) Var kara aterseende med manga som jag ej sett pa over 9 manader. Mamma var den enda som jag sett nyligen, eller aa 4 manader sen men anda!
Underbart att traffa alla underbara slaktingar och vanner igen :)

Pappas brollop var sa himla fint :) Akte till han pa onsdag med mina broder och vi stannade till fredag. Pa torsdagen var brollopet, borjade med en jatte fin ceremoni i kyrkan, sen vidare till festlokalen for allt vad ett brollop kan innebara :) Pappa och BrittMarie var sa fina, langtar tills den dagen sa jag far kla upp mig sa, vara den i absolut centrum och gifta mig med den personen jag alskar mest, sa underbart :) Men mitt forsta riktigt brollop jag var med pa var ett mycket fint ett och sa kul att traffa alla manniskor som var med ocksa! Stort Grattis till Pappa och BrittMarie :)

Hangde aven en del inne i Lundbystrand i slutet pa denna veckan, da Goteborg Cup pagick. Min bror Johan spelade, sen mitt egna underbara damlag och herrlaget. Vada abstinens att sitta bredvid och titta nar man ej lirat innebandy pa over 9 manader ;P Sen traffa jag min goa tranare Ewa och hon sager att men Sandra du skulle sagt till att du skulle komma hem, kunde jag satt upp dig pa spelarlistan sa du kunde spelat ocksa! Gaah att vi inte tankte pa det innan, ville jag ju bara spela mer ju ;)

Pa sondagen akte jag till min underbara van Sofia. Hon bjod mig pa jatte god Flygande Jacob middag och smaskig barpaj till efteratt, hon ar for underbar hon :) Sen satt vi och tjota i timmar om allt verkligen och det var precis som vi sags igar, jatte skont att det kan vara sa :)

Hann aven med en lunch pa Hard Rock pa Avenyn med basta Isabelle, smaskig fika hemma pa altanen med basta Pernilla, bio besok och sag nya Pirates filmen :) Fodelsedags firande for mig och Morfar, lite shopping, massa hang med nara och kara! Promenader med basta hunden Meja, njuta av den svenska sommaren som verkligen slog till nar jag var hemma :)

Tisdag kvallen bestod av att aka ut med baten MS Trubaduren med underbart sallskap! At massa kraftor, rakor, musslor, krabba och massa annat gott och drack gott vin :) Akte runt i skargarden runt omkring Branno och Styrso. Hur mysigt som helst, solnedgang och underbart sallskap som sagt <3
Tack till en alldeles speciell person for tiden denna veckan, ar sa glad att du ar tillbaka i mitt liv igen <3

Saknar alla underbara dar hemma massor!

Over&Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar