Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

9 juni 2011

Onsdag

Galet va varmt det har varit idag, man har verkligen fatt hinka i sig vatten och kampat for att orka!
Dagen borjade med playdate/storytime/lunch med basta Elin och hennes gulleungar Jordan & Dylan :) Sen efter det sa drog jag och pojkarna till Olies fotboll. Jag och Axel satt ute i solen i en hel timme medans Olie lirade boll. Galet varmt :P
Jobbade 8-16 idag, sa nar vi kom hem ifran fotbollen sa var kl redan 15 och sista timmen gick super fort! Sa direkt nar jag sluta drog jag till Lovisa och hangde i deras pool med henne och tjejerna :) Riktigt nice och gud sa skont att antligen fa svalka av sig i en sval pool efter en dag i hettan!!!
Kvallen avslutades med middag hemma hos Lovisa och sen ett besok pa CVS. Tack goaste Lovisa for mycket trevligt och saknat eftermiddags hang :)

Igar var sista kvallen for Ellen har i america :'( Sa vi drog ett stort gang tjejer till McFaddens for att ge henne ett ordentligt hejda och dansa av oss till max!
Ellen, america kommer bli sa tomt utan dig! Du har funnits har hela tiden nar jag har vart har och vi har gjort sa otroligt mycket kul tillsammans! Absolut minnen for livet :) Saknar dig redan, det ar tomt har utan dig vannen <3


Ellen du ar en mycket fin van, tack for allt <3









Nu har jag precis duschat, ska fixa lite med bloggen och alla bilder fran Sverige resan. Sen blir det lite OTH och popcorn :) En riktig softish kvall nar den ar som bast!

Jag sager det rakt ut, jag vill ha dig nu som jag hade dig forut <3

Over&Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar