Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

10 maj 2011

Virginia Beach Weekend

Helgen fick jag spendera med basta Victoria i hennes vard familjs Beach House pa Virginia Beach :)
Vi solade, lekte med pojkarna, at gott, festade, spelade minigolf, traffade massa harligt folk och bara njot! Hade sjukt kul bilfard bada vagarna! Tack basta Victoria for att du gjorde min helg till en av dom basta pa lange :)








Idag har vart en skon dag! Borjade med storytime i Shirlington med Julie och hennes vardbarn Cooper och Lucy :) Sen akte vi till parken, var sa himla skont ute, har nog fatt lite sol idag :)
Sen hem for lunch och sen vid 1 hamtade Taty upp Olie for att ta med han pa Tball med Willie. Efter de hade dom playdate sa nar jag lagt Axel hade jag nastan 3 timmar da jag kunde gora vad jag kande for :) Skypade med mamma och pratade med massa vanner! Sen nar Axel vakna sa tog vi en filt och gick ut i tradgarden. At lite glass med Jordgubbar&Mango - Super gott :) Sen satt vi och lekte ute i eftermiddags solen, hur mysigt som helst!

Om 18 dagar sa satter jag mig pa planet hem till Sverige for att spendera en vecka och GUD va jag langtar!! Ska bli sa underbart att traffa alla dar hemma! Speciellt basta hunden Meja, som tydligen har haft en stroke for ett tag sen, men mar jatte bra. Men fick en stor klump i magen nar mamma berattade det haromdagen.. Usch och fy, min underbara lilla Meja <3

Nu ska en mycket trott Sandra ta och sova! Imorgon blir det gymmet tidigt!
Over & Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar